السا کاظمیالسا کاظمی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

عـ ـشـ ❤ـقـم ✗.ا. لـ✔ــسـ ـاـ✿ـ✿

اخم

1393/8/1 18:29
نویسنده : مامان السا
904 بازدید
اشتراک گذاری

 

السا جونم و دوست کوچولوش آوا

 

السا جونم عاشق تل هاشه

 

 

 

توت فرنگی مامان

 

 

 

 

 

مامان هر کاری بخوام تو خونه بکنم 

 

همیشه عسل خانم

 

برای نظارت بر کارای مامانش حاضره

 

انگار که اونم این کارا رو بلده
 

 

عزیز عمه حنا خانم که معرف حضور هستن

قربونش برم

 

 

 

ای قربون اونجور نشستنش

 

 

 

 

 

السا جونم اخم کن مامان

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان هانا و آریا
2 آبان 93 3:31
ای جونممم اخم کردنش و توت فرنگی ناااار خاله
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
3 آبان 93 13:41
ای جوووووووووونم چه نازه
ابجی سجا
4 آبان 93 10:07
فداااااااااااتشم
مامان السا
پاسخ
اوا خدا نکنه عزیز دلم
مامان گل پسر
21 آبان 93 8:30
وااااااااااااااااااااااااااااااااااي چه اخمي . ترسيدم
گلیا
22 دی 93 17:05
خونتون چه زشته انگار آدم فقیرا به شوهرت بگو زیاد کار کنه اگه من بودم طلاق می گرفتم خونتون خیلی زشته
مامان السا
پاسخ
ولی من هم شوهرمو دوست دارم هم خونمو نظرت رو هم برای خودت نگه دار