السا کاظمیالسا کاظمی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

عـ ـشـ ❤ـقـم ✗.ا. لـ✔ــسـ ـاـ✿ـ✿

پدر

1393/8/13 15:20
نویسنده : مامان السا
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

نن تناور آن سرو سایه گستر کو

در این کویر تنم سوخت، سایه سر کو


به ریگ داغ بیابان فتاده ام از پا

در این جهنم سوزنده، سبزه ی ترکو


به هر کجا که نظر میکنم نمکزار است

ز تشنگی جگرم سوخت آب کوثر کو
 

هجوم فاجعه نزدیکتر زمن، به من است

در این میانه مرا جان پناه و سنگر کو
 

اسیر فتنه اهریمنان و دیوانم

فرشته ای که بشورد به فتنه و شر کو
 

در این زمانه دلواپسی، زمانه بیم   

امید بخش دلم، یاور دلاور کو
 

فراز قله عمرم نشسته کرکس مرگ

به غیر طعمه شدن راه و چاره دگر کو

 

لطفا برای شادی روح پدر عزیزم صلوات بفرستید

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

دختربهاری
13 آبان 93 16:48
الهم صلی علی محمد و ال محمد
زهرا
13 آبان 93 18:52
خدا پدر تو بیامرزه عزیزم علت پیام خداحافظی که برام فرستادی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گل پسر
13 آبان 93 23:11
خدا رحمتشون کنه . عزیزم بدجوری ناراحت شدم . از کامنتهایی که برام گذاشته بودی احساس کردم ها یه چیزی شده . اومدم وبت دیدم این پستو بدجوری حالم گرفته شد . عزیزم منو هم در غم بزرگت شریکت بدون .
مامان گل پسر
13 آبان 93 23:13
خدا السا جونو برات نگه داره عزیزم . کاری جز همدردی و اشک ریختن باهات ازم برنمیاد . نمیدونم چی بگم . بخدا بدجوری ناراحت شدم
مامان گل پسر
13 آبان 93 23:16
ساره جونم . عزیزم . بغلللل و بووووووس
مامان عسل 
14 آبان 93 8:32
خداپدربزرگوارتوبیامرزه وروحش شادباشه عزیزدلم
مامان گل پسر
14 آبان 93 8:53
ساره جووونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پيامامو ديشب با گوشي موبايلم نوشتم . رسيده دستت؟؟؟ ساره جوون ؟؟؟ خوبي ؟؟؟ ساره جووووووووووونم ؟؟؟ نگرانتم . يه خبري از خودت بده ساره ساره جون ساره جونم ؟؟؟؟
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
14 آبان 93 11:57
حتمااااااااااا روحش شاد
زهرا
14 آبان 93 15:04
ببخشید که متوجه منظورت نشدم روحشون شاد و یاد شون گرامی
مامان هانا و آریا
14 آبان 93 17:49
الهم صل علی محمد وآل محمد روحش شااد عزیزممم
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:34
عزيزم دركت ميكنم . غم بزرگيه . خدا خودش صبر بده برات . الكي نميگم كه غصه نخور چون ميدونم خيلي غصه ميخوري .
مامان صدرا
15 آبان 93 17:37
الهم صل علی محمد وال محمد عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزه روحش شاد
مامان هانا و آریا
18 آبان 93 11:08
عزیزم نگرانت شدم کاش یه خبری بدی از خودت السای نازنینم و ببوس
مموشك
19 آبان 93 14:11
روحشون شاد خانمي
مامان گل پسر
20 آبان 93 8:11
ساره جونم خوبي ؟؟؟؟؟؟؟ حال و احوالت الان چه جورياست؟؟؟؟؟؟/ ايشالا كه بهتري
مامان گل پسر
20 آبان 93 8:12
السا جون چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آریا، مامانی و بابایی
20 آبان 93 12:29
خدا بابا جونتو رحمت کنه و به شما صبر بده
آریا، مامانی و بابایی
21 آبان 93 6:51
انسان مانند رودخانه است ، هرچه عميق تر باشد آرام تر و متواضع تر است.
مامان گل پسر
21 آبان 93 8:26
ساره جونم منتظر پست جديد از السا جون و شيرين زبونيهاش هستيم هااااااااااااااااااااااااااااا.
✓ مامان زهراღ
21 آبان 93 21:50
سلام عزیزم..من خیلی وقت بود نیومده بودم نت و الان پیغامتو دیدم.... خیلی ناراحت شدم...خدا بهت خیلی صبر بده اللهم صل علی محمد و آل محمد
✓ مامان زهراღ
21 آبان 93 21:50
راستی عزیز لینکت کردم
مامان گل پسر
22 آبان 93 7:59
ساره جونم دوستت دارم .
مامان گل پسر
22 آبان 93 8:01
مامان عسل 
22 آبان 93 10:31
سلااااااااااااااااام عزیزدلم خوبی؟الساجونم چطوره؟ ازطرفم ببوسش
ابجی سجا
24 آبان 93 16:27
دلت را به هرکسی نسپار این روزها مردم از سپرده بهره میخواهند
ابجی سجا
24 آبان 93 16:28
سلام خاله خوبين؟؟
ابجی سجا
24 آبان 93 16:34
خدایا مخاطب این پیام بی نهایت برای من عزیز است و تو بی نهایت مهربانی پروردگارا او را بر بال آرزوهایش پرواز ده و در همه لحظات دریابش! دلش را سرشار از شادی کن در همه حال سلامتش بدار آمین
زهرا
24 آبان 93 20:04
خوبی دوستم؟؟؟؟چه خبر؟؟؟؟؟کم پیدایی؟؟؟
مامان السا
پاسخ
نه عزیزم هستم مرسی که به فکرمی
یکی
24 آبان 93 23:14
ببینمت… گونه هایت خیس است… باز با این رفیق ناباب… نامش چه بود؟ هان! باران… باز با باران قدم زده ای؟ هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها… همدم خوبی نیست برای دردها… فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیستر میکند… .
یکی
24 آبان 93 23:17
میخواهی بروی؟ بهانه میخواهی؟ بگذار من بهانه را دستت بدهم… برو… هرکس پرسید چرا؟ بگو… لجوج بود… همیشه سرسختانه عاشقم بود… بگوفریادمیزد… همه جا فریاد میزد که مرامیخواهد… بگو دروغ میگفت… میگفت هرگز ناراحتم نکرده ای… بگو درگیر بود… همیشه درگیر افسون نگاهم بود… بگو بی احساس بود… به همه ی فریادها،اخم هاوتوهین هایم فقط لبخند میزد… بگو او نخواست… نخواست جزمن کسی در دلش خانه کند…
نفس
24 آبان 93 23:21
وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد… نه جایی به خاطرم تعطیل میشود… نه در اخبار حرفی زده میشود… و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود.. تنها موهای مادرم کمی سپیدتر میشود… وپدرم کمی شکسته تر… اقواممان چندروز اسوده از کار… دوستانم بعدازخاکسپاری،موقع خوردن کباب ارام ارام خنده هایشان شرو میشود… راستی عشق قدیمم را بگو… هه! او هم با خنده هایش در اغوش دیگری مرا از یاد میبرد… من فقط تنها گورکنی را خسته میکنم… و مداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید… واشک تمساح میریزد… ودر اخر…. من میمانم و گورستان سرد و تاریک… وغم همیشگیم که همراهم میماند… .
نفس
24 آبان 93 23:23
خــــیلی سَخــــتــــــــہ.. وآســــــہ آروم شـــــــدَن و درد و دل کــــــَردَن بیــــآی اینــــجـــــــــــــآ... تــــو دنـــــیآی مجــــــآزی ... پیشـــــــہ آدَمـــــآی مجــــآزی ... آدَمــــــــــآیی کـــہ میدونن تــــنهــــآیی یعــــــنی چــــــی... آدمــــآیی کـــــہ مــــثــــہ مـــــَن بغــــض دآرَن ولـــــی هَمــــــہ رو شــــآد میکــــنن دنیـــآی مجـــــآزی دوسِتـــــــ دآرَم ... آهـــــــــــــــــــــــ ـآی آدمــــــــــآی مجـــــــآزی !!! دوستــــــــون دارَم ... حقــــیقـــــیہ حـــقیقی
مامان گل پسر
25 آبان 93 9:20
خوبي خانومم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عسل 
28 آبان 93 15:41
خداپدرعزیزتورحمت کنه عزیزم...اللهم صل الله محمدوآل محمد....روحش شادباشه
مامان عسل 
28 آبان 93 15:42
آپم بپربیا عزییییز...
مامان عسل 
3 آذر 93 0:34
مامان عسل 
5 آذر 93 13:02
آپم بیا پیشم
بابا و مامان
8 آذر 93 12:47
زندگی کن! حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت می سازد
مامان عسل 
11 آذر 93 10:42
سلام دوست جونی خودم خوبییییی ؟ الساجون چطوره فدات بشم چرامطلب نمیزاری دلمون براتون تنگیدهههه
مامان عسل 
11 آذر 93 10:47
راستی عزیزم هرموقع وقت کردی بروبه نی نی عکس به عسلم رای بده مرسییییی فدااااتون. www.niniaxs.ir
آریا، مامانی و بابایی
11 آذر 93 11:16
رفیق خوب مثل خودکار نیست که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور… رفیق خوب مثل جوهر خودکاره که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه
مامان هانا و آریا
22 آذر 93 4:17
چرا نیستین؟ الساجون و ببوس عزیزم مواظب خودتون باشید
ساسان اس ام اس
22 آذر 93 12:03
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان گل پسر
23 آذر 93 9:11
سلام ساره جونم . كجايي ؟؟ عزيزم دلم برات تنگ شده . بيا ديگه . تو رو خدا بيا وب . وب بي تو صفا نداره . گلم بيا .
مامان پریا
27 آذر 93 1:52
خدا رحمتشون کنه عزیزم. ..خیلی ناراحت شدم
شیرین
4 دی 93 11:03
سلام ممنون از لطفتون عزیزم . منم لینکتون کردم