السا کاظمیالسا کاظمی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

عـ ـشـ ❤ـقـم ✗.ا. لـ✔ــسـ ـاـ✿ـ✿

یک روز در طبیعت

1393/7/2 15:21
نویسنده : مامان السا
998 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه روز به اتفاق باباش تصمیم گرفتیم السا رو ببریم کوه.....

 

 

 

اونجا داشتیم از السا جونم عکس می گرفتیم که یهو

.

.

.

.

.

چند تا گاو خوشگل جلومون ظاهر شدن

 

طفلکی دخترم هاج و واج وایساده بود نگاشون میکرد

 

آخه تا حالا این همه گاو یه جا و از نزدیک ندیده بود

 

همیشه گاوا رو از تو ماشین میدید

 

اونم تا میخواست خوب نگاشون کنه ماشین ازشون رد شده بود

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ابجی سجا
2 مهر 93 15:24
ابجی سجا
2 مهر 93 15:45
کسی آیا می داند ؟ پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از دوستت دارم به چه می نازد الفبا ؟
ابجی سجا
2 مهر 93 15:45
همره باد سرد پاییزی سرنوشت من و تو گشته جدا رهسپاری عشق من اکنون می سپارم تو را به دست خدا
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:08
بعله ديگه اينه كه ميگن شنيدن كي بود مانند ديدن . نههههههههه از ماشين ديدن كي بود مانند از نزديك ديدن
زهرا
3 مهر 93 13:03
همیشه به تفریح و شادی چه عکس های خوشگلی از گل دختر انداختی...
بابا و مامان
8 مهر 93 9:22
قربون اون قیافه کنجکاوت برم من عسل طلا
مامان سمانه
11 مهر 93 19:59
سلام مامان مهربون ،ماشا... چ دختر نازی دارین خیلی خوشگله خدا حفظش کنه براتون من شمارو با افتخار لینک کردم خوشحال میشم شما هم لینکم کنید راستی این طبیعت زیبا باید شمال کشور باشه! درسته؟ ولی کجای شماله؟؟؟
مامان السا
پاسخ
سلام عزیزم شما به ما لطف دازی خانمی چشم شما هم با افتخار لینکید آره عزیزم شمال کشوره طرفای کلار آباده
تارا
5 آبان 93 12:14
سلام السا جون جیگر...شما چقدر خوشگل و نازی...یه سر به وبلاگ دخترم بزن از دیدنت خوشحال میشه