السا کاظمیالسا کاظمی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

عـ ـشـ ❤ـقـم ✗.ا. لـ✔ــسـ ـاـ✿ـ✿

شیطان

1393/4/29 11:00
نویسنده : مامان السا
351 بازدید
اشتراک گذاری

طان

 

شيطان می گوید:

1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است

2. کسي که اسراف مي کند برادر من است

3. کسي که پيش از امام به رکوع وکسي که بدون بسم الله شروع به نانخوردن مي کند اولاد من است

4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است وکسى که نميگويد دوست من است.

آیا می دانید که اگر شما درحال حمل قرآن باشید، شیطان دچار دردشدید در سر میشود؟!

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند

و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید، شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانِ بهار
29 تیر 93 15:08
پس با اجازه منتقلش میکنم
مامان پریا
29 تیر 93 16:07
امیدوارم شما و خوانوادهی محترمتون همیشه در راه راست حرکت کنید و ممنون به ما سر زدین
عمه
30 تیر 93 12:08
تولد السا جون مبارک
مامان السا
پاسخ
سلام ممنونم از لطفتون